معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

روش پاک کردن رنگ از روی فرش

روش پاک کردن رنگ از روی فرش

روش پاک کردن رنگ از روی فرش

.

.

روش پاک کردن رنگ از روی فرش

.

.

 

برای آنکه رنگ ریخته شده بر روی فرش را تمیز نماییم روش های مختلفی وجود دارد :

.

مقدار خیلی کم رنگ ریخته شده است ؟

کافی است تا بگذارید رنگ ریخته شده بر روی فرش خشک شود ، پس از خشک شدن رنگ آن را بوسیله ی قیچی یا تیغ ( کاتر ) تراش دهید .

مقداری رنگ لاتکس ریخته شده است ؟

 

یک حوله یا پارچه یا دستمال جذب کننده را بر روی رنگ به آرامی قرار دهید تا مقداری از رنگ را در خود جذب کند ،دقت کنید که دستمال را فشار ندهید تا رنگ بر روی فرش لکه ایجاد نکند .پس از آنکه مقدار زیادی از رنگ جذب دستمال شد حال می توانید بوسیله ی آب و صابون رختشویی بقیه را پاک نمایید . استفاده از سرکه نیز می تواند امکان پذیر باشد .

مقدار زیادی رنگ لاتکس ریخته شده است ؟

 

یک حوله یا پارچه یا دستمال جذب کننده را بر روی رنگ به آرامی قرار دهید تا مقداری از رنگ را در خود جذب کند ،دقت کنید که دستمال را فشار ندهید تا رنگ بر روی فرش لکه ایجاد نکند.سپس بوسیله آب و جاروبرقی مخصوص آب آن قسمت را دوباره تمیز کنید .این کار را همچنان تکرار کنید و پس از آن بوسیله ی یک برس با آب و صابون رختشویی بسابید .

 

مقداری رنگ روغنی بر روی فرش ریخته است ؟

 

یک حوله یا پارچه یا دستمال جذب کننده را بر روی رنگ به آرامی قرار دهید تا مقداری از رنگ را در خود جذب کند ،دقت کنید که دستمال را فشار ندهید تا رنگ بر روی فرش لکه ایجاد نکند.سپس بوسیله ی استون ( لاک پاک کن ) به کار خود ادامه دهید . فقط توجه نمایید که ماندن به مدت زیاد مواد شیمیایی بر روی فرش باعث تغییر رنگ آن خواهد شد .

 

 

روش پاک کردن رنگ از روی فرش

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

4 دیدگاه برای “روش پاک کردن رنگ از روی فرش

  1. سلام بسیار عالی بود من یک سوال داشتم میدونید که پوست گردو رنگ میده ما پوست سبز گردو به فرشمون رنگ دادع و حالت زرد شده…شما راه حلی واسه ما دارید؟

  2. متاسفانه برای تمیز کردن رنگ پوست سبز گردو اطلاعی ندارم ولی فکر کنم از لکه بر های عرضه شده برای فرش استفاده کنید نتیجه بگیرید .

  3. سلام روی فرش من یکم رنک اکرولیک روغنی برای گل سازی ریخته حالا من شستم اون قسنتو ولی سایه رنگش مونده میشه بهم کمک کنید فرشمم یک ماه خریدم خیلی ناراحتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *