معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

اتاق خواب آرام و ملایم داشته باشید ؟

اتاق خواب آرام و ملایم داشته باشید ؟

اتاق خواب آرام و ملایم داشته باشید ؟

.

.

صلح، آرامش و رفاه و استراحت تمام مواردی هستند که همگی خواستار آن هستیم ولی چیزهایی نیستند که همگی آنها را داشته باشیم. گرچه، آرامش و رفاه می توانند برای مدیریت استرس و گذراندن یک زندگی سبک بار ضرروی باشند، مخصوصا” به عنوان یک کودک یا نوجوان. پس از همه ی این موارد، در مرور زمان زندگی می تواند دشوار شود.

.

.

اتاق خواب آرام

.

.

مقداری اسباب و لوازم تهیه کنید که امواج صلح آمیزی را از خود بیرون دهند مثلا” یک ایده ی خوب این هست که یک کیسه لوبیا در گوشه ی اتاق قرار دهید. گیاهان برای چشمهایمان بسیار خوش آیند می باشند، شاید علاقه به رنگ سبز از دوران نوسنگی در ژن ما نهفته است، گیاهان تقریبا” همیشه قسمتی از غذای ما را تشکیل داده اند. چند نمونه پوستر از طبیعت، فضای سبز، صلح و آرامش را پیدا کنید و بالای دیوار اتاقتان نصب کنید. چند نمونه پوستر از عجایب را بالای دیوارتان قرار دهید. کارهای قابل انجام بسیار زیادند و اکثر هم مانند کیسه لوبیا و پوستر بسیار کم خرج هستند.

مقداری آهنگ و آواز آرامش بخش و تسکین دهنده اجرا کنید. این آهنگهای آرام می توانند شامل صداهای استخراج شده از یک محیط و طبیعت باشند. این آوازها حالت سبکی و خوشحالی را به شما خواهند بخشید و شما بیشتر احساس آرامش خواهید کرد. در واقع اگر چشمهایتان را ببندید ،می توانید خودتان را در محیطی دور از آنجا تصور کنید. دورتر و فراتر از زمان و فضا، فراتر از زندگی و مرگ، خازج از مرز کشورها. برای مثال در ITunes یک آهنگی به نام ” صدای زمین ” یا ” Sounds of Earth” وجود دارد.

یاد بگیرید که چگونه خودتان را آزاد کنید .هیچ یک از کارهای مولد صلح و آرامش شما را کمک نخواهد کرد اگر خودتان خودتان را آرام نکنید. روی یک صندلی نزدیک به کیسه لوبیا بنشینید و چشمهایتان را ببندید و استراحت کنید. خودتان را در قلب آفریقا یا در یک باغ در یک روز آفتابی تصور کنید.

کاری انجام دهید تا خلاقیت خود را ابراز کنید. در نظر بگیرید که یک خودکار و دفتر در نزد خود دارید، بنابراین شما می توانید یک شعر یا یک داستان خلق کنید، یا صرفا” تفکرات و تاملات خود نسبت به زندگی را بنویسید. بیان کردن، بهترین راه برای درک و فهم استعداد های نهان واقعی شماست.

.

.

روش جایگزین

.

.

1-تدارک ببینید تا اتاقتان را رنگ کنید. شما به رنگهای آبی، سبز، زرد، نارنجی و هر رنگی از گل را نیاز خواهید داشت.

2-یک آسمان آبی درخشان و یک خورشید در بالای آن نقاشی کنید.

3-ساقه هایی سبز و بلند و خوشه هایی از گل های زیبا بر روی آنها نقاشی کنید.

4- یک فرش سبز رنگ بخرید و روی کف اتاقتان پهن کنید.

5-چراغی که با رنگ گلهای اتاقتان هماهنگ است بخرید و روی سقف نصب کنید.

6-اگر رنگ تمامی مبلمان اتاقتان سفید باشد بهتر است، در غیر این صورت رنگ های سبز، آبی و رنگهای متناسب با گل های اتاقتان مبلمان اتاقتان را تشکیل دهد.

7-کمی تمرینات یوگا به همراه آهنگهای مخصوص آن را انجام دهید. یوگا صحنه را خاموش خواهد کرد.

8-یکی از دوستانتان را دعوت کنید و دکوراسیون اتاق خواب جدیدتان را به او نشان دهید.

 

 

 

اتاق خواب آرام و ملایم داشته باشید، اتاق خواب آرام

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *