معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

اتاق خواب رمانتیک داشته باشید

اتاق خواب رمانتیک

اتاق خواب رمانتیک داشته باشید

 

چنانچه به دنبال راهی برای اضافه کردن احساسی رمانتیک و سرشار از لطافت به اتاق خواب خود هستید ولی نمی دانید از کجا باید شروع کنید ، این مطلب را بخوانید. در این مطلب سعی کرده ایم با مطرح کردن چند ایده ساده به شما کمک کنیم تا اتاق خوابی پر احساس و رمانتیک داشته باشید.

اتاق خواب رمانتیک

استفاده از الگو های رمانتیک :

استفاده از طرح قلب یا گل رز برای ایجاد فضایی رمانتیک یک پیشنهاد جدی است. این طرح می تواند در قالب کوسن ، قالیچه و هر چیز دیگری در اتاق قرار گیرد. مهم این است که بدانید وجود این طرح در یک اتاق خواب رمانتیک الزامی است.

استفاده از رنگ قرمز :

رنگ قرمز یک رنگ کاملا احساسی است و در این خصوص هیچ رنگی به پای رنگ قرمز نمی رسد. وجود مقداری رنگ قرمز در اتاق خواب می تواند احساس عاشقانه و پرشوری را به فضای اتاق القا کند. اما فراموش نکنید که استفاده از رنگ قرمز باید محتاطانه باشد برای مثال در حد چند شاخه گل و کوسن ها زیرا از آنجایی که رنگ قرمز رنگ تحرک و سرزندگی است. وجود مقدار زیادی از آن در اتاق خواب مانع از به آرامش رسیدن فرد می شود.

انتشار عطر های شیرین در فضا :

استفاده از عود هایی با رایحه شیرین با رایحه های دارچین و وانیل می تواند به تلطیف فضا بپردازد و فضا را پر احساس و رومانتیک سازد.

استفاده از موسیقی :

هیچ چیز مانند یک موسیقی ملایم نمی تواند سبب رمانتیک شدن فضا شود. بنابراین برای داشتن یک اتاق خواب رمانتیک حتما یک سیستم صوتی کامل به همراه چند سی دی حاوی موسیقی های ملایم و زیبا برای اتاق خواب خود تدارک ببینید.

لطافت در بافت :

برای تلطیف در احساس حاکم بر یک اتاق خواب و تبدیل آن به یک اتاق خواب رمانتیک ، توصیه می کنیم از بافت های نرم و لطیف در قالب پارچه ها استفاده کنید. برای مثال برای پرده ، روتختی ، کوسن ها و ملحفه روبالشی و تشک از پارچه های حریر ، مخمل ابریشمی و دیگر انواع پارچه های لطیف استفاده کنید. پارچه هایی با جنس و بافت ضخیم و خشن برای این نوع اتاق خواب مناسب نیستند.

استفاده از طعم ها :

در اتاق خواب رمانتیک خود همواره سعی کنید ظرفی از شیرینی های کوچک و زیبا و خوش طعم داشته باشید. هیچ چیز به اندازه خوردن یک فنجان چای با شیرینی در یک بعد از ظهر زیبا در اتاق خواب رمانتیک دلچسب و خوشایند نیست.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *