معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

بلوک شیشه ای (آجر شیشه ای)

بلوک شیشه ای ( آجر شیشه ای )

بلوک شیشه ای (آجر شیشه ای)

.

.

 

بلوک شیشه ای ( آجر شیشه ای )

.

.

آجر های شیشه ای یا به اصطلاح بلوک های شیشه ای یکی از پر طرفدارترین عناصر معماری شمرده می شوند .بلوکهای شیشه ای از ساختار ویژه ای از شیشه یا اکریلیک ساخته شده اند که بسیار شبیه به بلوکهای بتنی و آجری شکل گرفته اند. بلوک های شبشه ای در ابعاد و اندازه های مختلفی در دسترس اند و به طور رایج به عنوان جایگزینی مناسب برای پنجره های قدیمی به خصوص در زیر زمین استفاده می شوند. آجرهای شیشه ای همچنین به عنوان دیوار شیشه ای حمام، پنجره های لوکس ،و عنصری کاربردی درشرکت های معماری و دکوراسیون داخلی استفاده می شوند.

.

.

برای اهداف مسکونی، بلوک شیشه ای بیشتر برای جایگزین کردن پنجره های قدیمی زیر زمین کاربرد دارند. بلوک شیشه ای همچنین در ادارات و مکان های تجاری نیز کاربرد زیادی دارند. بلوک های شیشه ای می توانند جایگزین مناسبی برای دیوارهای غیر باربر و پارتیشن ها باشند.

 

آجر های شیشه‌ای یکی از مواد ساختمانی جذاب و متنوع هستند که در زمینه‌های مختلفی از جمله معماری و طراحی داخلی استفاده می‌شوند. این مواد باعث ایجاد نورپردازی زیبا و تأثیرگذار در فضاها می‌شوند و به عنوان یک عنصر دکوراتیو مورد توجه قرار می‌گیرند.

استفاده از بلوک‌های شیشه‌ای در ساخت و ساز به عنوان یک جایگزین جذاب برای دیوارها و پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بلوک‌ها به دلیل شفافیت و شکل‌های مختلفی که می‌توانند داشته باشند، به طراحی منحصر به فرد و نورپردازی جذابی منجر می‌شوند.

آجر شیشه‌ای نه تنها به عنوان جایگزینی برای دیوارها و پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه می‌توانند به عنوان بخشی از معماری داخلی در طراحی فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرند. ایجاد پارتیشن‌ها و دیوارهای جداکننده با استفاده از بلوک‌های شیشه‌ای، به فضاها زیبایی و شفافیتی بیشتر می‌بخشد.

 

آجر های شیشه ای دو ویژگی تاثیر گذاری در معماری دارند:

1-نور را از خود عبور نمی دهند.

2-زیبایی خاصی در هنگام برخورد نور با سطح خود ایجاد می کنند.

این بلوک ها در طرح ها، رنگها و بافت های متنوعی تولید و عرضه می گردند.

.

.

تصاویری از بلوک شیشه ای (آجر شیشه ای)

.

.

 

پیشنهادات ویژه شما:

 

پاورپوینت کاربرد آجرهای شیشه ای

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *