معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت کانتکس و روشهای اجرای آن

پاورپوینت کانتکس

پاورپوینت کانتکس و روشهای اجرای آن

 

کانتکس، نام تجاری قطعات پیش ساخته ای است که از بافتن نی در کنار یکدیگر بوسیله مفتولهای گالوانیزه تولید می شود. این قطعات به صورت استاندارد در ابعاد 2*1 و 2*1.5 و به دو صورت پوست دار و پوست کنده تولید می شوند و دارای ضخامت ۳ و ۵ سانتی متر هستند. در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی، ورق های کانتکس دارای مزایای بسیاری اند که شامل:

سبک بودن
خود ایستا بودن
مقاوم و با دوام بودن
عایق مناسب برای صوت و حرارات
قابلیت تحمل بیش از یک تن باز گسترده

 

مقاومت صفحات الیاف گیاهی بستگی به مقاومت ساقه گیاه دارد و در صفحاتی که از نی مرداب و معمولی استفاده می شود، حدود ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مربع فشار وارده تحمل می شود.

میزان تحمل بارکانتکس با ضخامت 5 سانتیمتر مورد آزمایش قرار گرفته است:

1– تحمل بار متمرکز در دهانه یک متر در این آزمایش بار به ابعاد (5×15) سانتیمتر بر پانلی به ابعاد یک مترمربع وارد شد و باتوجه به دامنه اندازه گیری، حداکثر خیز برای بار 89 کیلوگرم مقدار 6/16 میلیمتر بدست آمد. در ادامه با افزایش بار تا 202 کیلوگرم پانل دچار شکست شد.

2– تحمل بار خطی در دهانه یک متر در آزمایش دوم،  بار خطی به صورتی که میله در عرض یک متر بر پانل کانتکس وارد شد و خیز قابل اندازه گیری برای بار 496 کیلوگرم معادل 44/6 میلیمتر بدست آمد و با افزایش بار تا 928 کیلوگرم، پانل شکست.

3– تحمل بار گسترده در دهانه یک متر در آزمایش سوم، با یک سطح گسترده یک متر مربع انجام شد مقادیر خیز و بار شکست به ترتیب 6/44 میلیمتر و 1096 اندازه گیری شد…

 

فهرست پاورپوینت:

 

مقدمه

مقایسه کانتکس با دیگر مصالح

خیزران

مزایای کانتکس

کاربرد های کانتکس

قابلیت های کانتکس

روش های اجرای کانتکس

تصاویر

 

دانلود پاورپوینت کانتکس و نحوه اجرای آن

صفحات: 59 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPTX – قابل ویرایش

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo