معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت سقف های کاذب

پاورپوینت سقف های کاذب

 

سقف کاذب نوعی سقف ثانویه است که به عنوان یک پوشش در زیر سقف اصلی نصب میشود و جزو سقف اصلی ساختمان محسوب نمی شود. تحمل وزن سقف کاذب بر عهده دیوارها و سقف اصلی است. از کاربردهای این سقف می توان به: عایق کردن سقف اصلی در برابر صوت و حرارت، پوشش تاسیسات تعبیه شده زسر سقف اصلی و البته زیبایی خانه اشاره کرد. می توان با نورپردازی زیبا در داخل انواع سقف کاذب، زیبایی فضا را چندین برابر کرد.
سقف کاذب با تنوع بالا و طرح‌های مختلف اجرا میگردد. سقف کاذب در خانه، بیشتر در سالن پذیرایی تعبیه می شود. البته در سایر فضاهای منزل و البته در اماکن اداری، تجاری و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف کاذب یکی از عناصر مهم و جذاب در طراحی معماری داخلی است که باعث زیبایی و تغییر شکل فضاها می‌شود. این نوع سقف‌ها که به طور رایج از جنس گچ، فلز یا PVC ساخته می‌شوند، از جمله روش‌های محبوب برای بهبود ظاهر و عملکرد ساختمان‌ها و فضاهای داخلی می‌باشند.

سقف کاذب به عنوان یک عنصر طراحی داخلی، می‌تواند از مزایای زیادی برخوردار باشد. از جمله این مزایا می‌توان به امکان پنهان کردن سیستم‌های نورپردازی، کابل‌ها و لوله‌ها اشاره کرد. همچنین، این نوع سقف‌ها می‌توانند به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز عمل کنند و باعث بهبود کیفیت صوت و دمای فضا می‌شوند

 

فهرست پاورپوینت:

 

تعریف سقف کاذب

زیرسازی سقف کاذب

انواع سقف‌های کاذب رایج در ایران

سقف کاذب رابیتس

روش اجرای زیرسازی به کمک نبشی و سپری

سقف کاذب آکوستیکی

سقف کاذب پیش ساخته گچی

روش اجرای سقف پوش گچی

سقف کاذب آلومینیمی ‌(دامپا یا لمبه‌ای)

محل تعبیه آویز در سقف‌ها

اتصال آویز در سقف طاق ضربی

اتصال آویز در سقف بتنی

اتصال آویز در سقف تیرچه بلوک

 

 

دانلود پاورپوینت سقف های کاذب

صفحات: 27 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPTX – قابل ویرایش

 

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo