معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

دانلود پلان رستوران مجلل دو طبقه

دانلود پلان رستوران مجلل دو طبقه

 

 

 

 

دانلود پلان رستوران مجلل دو طبقه

 

طراحی رستوران مجموعه‌ای از عناصر منسجم و مرتبط بوده که هر کدام از آنها حال و هوای یکسانی دارند. از نام رستوران گرفته تا حتی رنگ دیوارها؛ تمام جزئیات به شکل گیری ساختار نهایی رستوران کمک می‌کنند.

نامی که برای رستوران انتخاب می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که مشتری با شنیدن آن، ایده درستی از سبک غذایی که سرو می‌کنید، بدست آورد. علاوه بر این، نام انتخابی باید به یادماندنی، ساده و از همه مهم‌تر معتبر باشد. صاحبان رستوران‌ها برای انتخاب نام اغلب از محل قرارگیری رستوران، غذای ویژه منو یا حتی نام یکی از اعضای خانواده الهام می‌گیرند.

طراحی منو یکی از اصلی‌ترین عناصر طراحی یک رستوران محسوب می‌شود. طراحی منو شامل انتخاب آیتم‌ها، نحوه نوشتن منو و طراحی بصری آن می‌شود. غذایی که در رستوران سرو می‌کنید باید با سبک طراحی رستوران شما هماهنگ باشد. همچنین سبک و لحن توضیح اجزای غذا و وصف مزه آنها به شخصیت برند شما بستگی دارد. در آخر نیز رنگ‌ها، نوع فونت و نحوه طراحی گرافیکی منو نیز با حال و هوای رستوران مرتبط است.

شاید در نگاه اول نحوه سرویس‌دهی با طراحی سبک رستوران ارتباطی نداشته باشد. اما این تفکر کاملا اشتباه بوده و نوع خدماتی که در رستوران شما ارائه می‌شود مستقیما با طرح کلی آن در ارتباط است. نحوه سرویس‌دهی رستوران بر تجربه مشتری تاثیر مستقیم و بسیار زیادی دارد.

نحوه چیدمان فضای غذاخوری، دکوراسیون داخلی رستوران، رنگ دیوار، نورپردازی، مبلمان، میز، موسیقی و بسیاری موارد دیگر نقش مهمی در انتخاب سبک و طراحی رستوران دارند. بنابراین حتی اگر کیفیت غذا مهم‌ترین مسئله در مدیریت یک رستوران باشد، همچنان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در مورد دکوراسیون را نیز نباید فراموش کرد. مشخص کردن جامعه مشتریان هدف به شما در انتخاب درست سبک طراحی کمک خواهد کرد.

………………………………………

دانلود پلان طبقه همکف و طبقه اول یک رستوران مجلل با امکانات کامل و اندازه گذاری

مساحت تقریبی طبقه همکف + طبقه دوم : 850 متر مربع

 

 

 

ریز فضاهای رستوران:

 

ورودی

نگهبانی

اتاق انتظار

پذیرش و صندوق

انبار

فضاهای اصلی و نشیمن رستوران

سرویس بهداشتی آقایان و بانوان

آشپزخانه

نمایش زنده

گروه موسیقی

پاسیو

فضای VIP

Vip افراد مشهور

راهرو خدمات

سفارش غذا

و …

 

 

فرمت فایل: نقشه اتوکدی – DWG – قابل ویرایش

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *