معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

دانلود پلان دانشکده دندانپزشکی

دانلود پلان دانشکده دندانپزشکی

 

 

 

دانلود پلان طبقات دانشکده دندانپزشکی شامل پلان های طبقات همکف – اول – دوم و سوم

مساحت تقریبی زیربنا: 1900 متر مربع

همراه با اندازه گذاری و آکس بندی ستون ها

………………………

با توجه به تلاشی که در حال حاضر در تولید و توسعه علم وجود دارد، بازنگری به جهت احیاء نقش سازنده‌تر دانشگاه در عرصه داخلی همچنین هم راستا شدن طرح‌های اجرایی و آموزشی به عنوان عوامل تعیین کننده کلی، برای تعیین اهداف آتی مراکز آموزش ضروری به نظر می‌رسد.

دندانپزشکی به عنوان یکی از مهم ترین رشته های شاخه علوم پزشکی شناخته شده می باشد و همواره دانشجویان زیادی علاقمند به تحصیل در دانشکده دندانپزشکی هستند زیرا یکی از بهترین رشته های حال حاضر می باشد از این رو با توجه به اهمیت و ارزش این رشته باشد دانشکده مورد نظر از معماری و طراحی مناسبی برخوردار باشد
با رواج گرفتن معماری سبک پایدار ساختمان ها و بنا های زیادی با استفاده از این سبک ساخته میشوند که این مورد به دانشکده ها و دانشگاه ها و تمامی فضا های آموزشی نیز اطلاق میگردد از این رو امروزه بیشتر دانشکده ها و فضا های آموزشی با سبک معماری پایدار ساخته میشوند.
تغییرات و پیشرفت های علمی در حوزه‌های مختلف باعث تغییرات گسترده و موثر در نحوه رویارویی مراکز آموزش عالی با نحوه آموزش و کمیت و کیفیت مرتبط با آن می‌شود. تعیین و تبیین اهداف و برنامه‌های آتی در زمان‌های متفاوت روشی منطقی در جهت رسیدن به آینده مطلوب است که در نتیجه آن، دانشگاه‌ها توان واکنش مناسب نسبت به این تغییرات را پیدا می‌کنند.

 

………………………

 

فرمت فایل: اتوکد – DWG – قابل ویرایش

حجم فایل: 5.2 مگابایت

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *