معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت معماران مشهور جهان

پاورپوینت معماران مشهور جهان

 

پاورپوینت معماران مشهور جهان

 

آشنایی با ساختمان‌های مهم معماران برتر جهان کمک بزرگی به شما در طراحی معماری خواهد بود. بسیاری از معماران صاحب سبک کار خود را با شاگردی معماران معروف زمان خود شروع کرده‌اند و در مرور زمان سبک خود را به دست آورده‌اند. در ابتدای مسیر طراحی معماری، کاملا طبیعی و مفید است که از آثار معماران معروف جهان الگوبرداری کنید.

مطالعه آثار برترین معماران جهان به شما در آشنایی با سبک‌های معماری کمک می‌کند. شما می‌توانید با بررسی آثار معماران مشهور هر سبک با خصوصیات سبک‌های معماری آشنا شوید و چون این آشنایی با مثال‌های عملی همراه است بهتر در ذهن شما می‌ماند.

ماریو بوتا متولد سال 1943 در مندریزیو سوئیس است. وی در سال ۱۹۶۱_۱۹۶۴ در «Liceo Artistico» میلان و تا ۱۹۶۸ در «l’Istituto Universitario di Architettura» ونیز تحصیل نمود. از معماران مشهور سوئیسی و اولین خانه خود را در سن ۱۶ سالگی طراحی نمود. این خانه برای دو خانوار در نظر گرفته شده بود و در Ticino ساخته شد. در حالیکه نظم و انضباط در این سازه ناجور بوده و مشکلاتی را دارا می‌ باشد.

ارتباط ساختمان با سایتش، جداسازی فضای سرویس گیرنده و سرویس دهنده، عقب‌ نشینی عمیق پنجره‌ها همه آغازهایی برای شکل‌گیری شیوه ماریو در طراحی بود. ماریو بوتا یکی از دانشجویان برجسته مدرسه معماری تیچینو بود. آموزش دیده در رشته محاسبات ساختمان و استاد مدعو پلی تکنیک فدرال در لوزان می‌باشد. ماریو بوتا یکی از معماران برجسته سبک بین‌الملل است.

 

فهرست پاورپوینت:

ماریو بوتا
رنزو پیانو
رابرت ونچوری
رم کولهاس
فرانک لوید رایت
فرانک گهری
ژان نوول

 

دانلود پاورپوینت معماران مشهور جهان

صفحات: 160 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPTX

قیمت: 18000 تومان

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo