معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار

ایده های خلاقانه برای تزئین دیوار 45453453

ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار

.

.

کارهای هنری بدون قاب

یک راه حل ساده و سریع این است که با کلیپ های مختلف کارهای هنری و عکس هایشان را با طرح های مختلف به دیوار نصب کنید. به فروشگاه های لوازم التحریر سر بزنید و از میان انواع کلیپ های مختلف یکی را انتخاب کنید آنها را به تزئینات دلخواه کلیپ کرده و به دیوار نصب کنید.

.

.

25-cool-ideas-to-display-family-photos-on-your-walls2

تغییر حاشیه قاب عکس

اگر حاشیه قاب عکس یا تابلوی شما سفید است یا شما خواهان تنوع هستید، حاشیه آن را با رنگ دلخواه یا با رنگی که با دکورتان متناسب است تغییر بدهید. رنگ آبی روشن، رنگ کلاسیکی است که برای تغییر دکوراسیون تابستانی بسیار مناسب است.

.

.

contemporary-artwork2.

.

قاب عکس های رنگ شده

اگر می خواهید دیوارتان را با هزینه  کم تزیین کنید، کافی است  همه قاب های جدید و قدیمی تان را جمع کرده و یک قوطی رنگ، به رنگ دلخواه تهیه کنید و آنها را به طور یکنواخت رنگ آمیزی کنید، قاب ها را بدون شیشه به دیوار نصب کنید و اشیاء و تزئینات مختلفی را در داخل آنها بیاویزید.

.

.

قاب عکس های رنگ شده

.

.

بشقاب های سنتی و مدرن

با ادغام  چند بشقاب یا دیس کوچک مدرن و امروزی یا انواع ظروف سنتی دیوارتان را تزیین کنید. از اشکال، اندازه و رنگ های مختلف استفاده کنید تا تزیین پویایی داشته باشید. آنها را در ترتیب های مختلف بچینید و زیباترین چیدمان را بیابید سپس به دیوار میخ بزنید و کار آویختن را شروع کنید.

.

.

بشقاب های سنتی و مدرن روی دیوار.

.

مجموعه آینه ها

در قفسه های مختلف تان می توانید به غیر از قاب عکس، اشیاء تزیینی دیگری از جمله  آینه های مختلف جدید و قدیمی، بزرگ و کوچک با قاب های مختلف و حتی آینه های یادگاری تان را کنار هم بچینید در نظر داشته باشید که چند آینه کوچک کم هزینه تر از یک آینه بزرگ است.

.

.

تزئین دیوار با آینه

.

.

سرامیک به عنوان تزیین دیوار

در بازار کاشی و سرامیک انواع متنوع و زیبایی وجود دارند که می توانید از آنها به عنوان تزیین دیوار استفاده کنید، به فروشگاه های کاشی و سرامیک سر بزنید و انواع دلخواه را بیابید و با طرح زیبایی به دیوار بزنید.

.

.

تزئین دیوار با سرامیک

.

.

قفسه نامرئی

این قفسه ها را که پایه هستند، بچسبانید و کتاب هایی را که جلد زیباتری دارند روی نها به صورت خوابیده و افقی بچینید. وقتی کتاب ها روی هم چیده می شوند، پایه چوبی نیز به جزئی از کتاب ها تبدیل می شود و به قفسه نامرئی تبدیل می شود.

.

.

قفسه های نا مرئی

.

.

پرده های دیواری طرح دار

می توانید از این پرده ها که در طرح های مختلف وجود دارند، برای تزیین دیوار استفاده کنید. برای اتاق کودک می توانید از طرح های کارتونی و برای اتاق کار، طرح نقشه و غیره را استفاده کنید.

.

.

پرده های دیواری طرح دار - ایده تزیین دیوار

.

.

گره های تزئینی

شاید هرگز به این موضوع فکر نکرده باشید اما می توانید با تکه طناب گونی بافت را تهیه کرده و با در دسترس داشتن الگوی گره های تزیینی مختلف، با طناب گره زیبایی بزنید و آن را به دیوار نصب کنید.

.

.

گره های تزئینی - ایده تزیین دیوار

ایده تزیین دیوار های منزل بصورت خلاقانه

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *