معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

عکس هایی از معماری سبز

تصاویری از معماری سبز

عکس هایی از معماری سبز

 

معماری سبز به سبک مدرنی در صنعت ساختمان گفته می‌شود که هم اکنون در پروژه‌های ساخت و ساز و معماری بسیار حائز اهمیت است. ساختمان‌ های سبز، راهی نوین در جهت سیر معماری بر طبق توسعه پایدار را هموار می سازند.

در معماری سبز، الویت، اصول و ضوابط حاکم بر محیط زیست و طبیعت است. این سبک، محبوب ترین نوع معماری برای دوستداران محیط زیست است.

اگر به نمای یک ساختمان که از معماری سبز پیروی میکند، نگاه کنید، چشم اندازی زیبا از طبیعت را در کنار ساخت و سازهای شهری مشاهده می‌کنید.

تمام عناصر و جزئیاتی که در معماری سبز اجرا می‌شوند، سبب کاهش مصرف انرژی می گردند. یکی دیگر از ویژگی های بارز معماری سبز، زیبایی بیشتر نمای شهر است. تمام عوامل فوق موجب می‌شود مدیریت شهری به سادگی امکان‌پذیر باشد.

در چند سال گذشته، مفادی برای شهرهای در حال توسعه معین شده است که در راستای معماری سبز باشد. اگرچه رشد و توسعه این طرح به فرهنگ‌سازی و زمینه‌سازی قوی نیاز دارد، اما یک پروژه به شدت جذاب و کارآمد است.

معماری سبز موجب می شود، انسان با طبیعت هر روز و هر روز رفتاری پسندیده تر داشته باشد. شاید اگر این سبک معماری چندین سال گذشته نیز مورد توجه قرار می گرفت، هم اکنون شاهد زندگی بهتر انسان در محیط شهری بودیم.

تصاویر و عکس هایی از معماری سبز، ساختمان های سبز و بام ها و پوشش های سبز شهری و محلی

.

.

تصاویری از معماری سبز

.

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *