معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت کاخ های تهران

پاورپوینت کاخ های تهران

 

 

 

تهران پایتخت قدیمی ایران است که از سالیان بسیار دور، شاهان بسیاری در آن حکومت کرده‌اند که هر کدام از این شاهان برای خودشان و میهمانان ویژه‌ای که از سراسر دنیا داشتند، قصرها و کاخ‌های زیبا و لوکسی بنا کرده‌اند که آثار این کاخ‌های زیبا همچنان در تهران حفظ شده‌ و امروزه محلی برای گردش و تفریح برای مردم در آمده‌اند.
کاخ‌های تهران با معماری اصیل ایرانی طراحی شده‌اند، اشیا با‌ارزشی که داخل این کاخ‌ها نگهداری می‌شوند، همگی بسیار لوکس و زیبا هستند که از کشورهای اروپایی خریداری شده‌اند.
کاخ گلستان اولین کاخ خصوصی ایران و از زیباترین کاخ‌های سلطنتی تهران است که از دوران شاه عباس صفوی ساخته شده است. در دوران پهلوی تغییراتی در این کاخ ایجاد شده، همچنین قسمت‌هایی به آن اضافه شده است. این عمارت زیبا شامل کاخ‌های زیادی است که کاخ اختصاصی یکی از آنهاست، تالارهای مختلفی چون تالار صدف و تالار برلیان که سراسر آینه‌کاری و با کاشی‌های زیبا طراحی شده و آثار هنری زیادی از جمله تابلوی کمال‌ الملک در این کاخ به چشم می‌خورد. کاخ گلستان به دلیل قرار گرفتن وسط یک باغ بزرگ و باصفا از باغ موزه‌ های تهران نیز محسوب می‌شود.

 

فهرست پاورپوینت:

مقدمه
کاخ سعدآباد
قصر قاجار
کاخ سلطنت آباد
کاخ نیاوران
کوشک احمدشاهی
کاخ صاحبقرانیه
حوض‌ خانه باغ قدیم نگارستان
شمس العماره
کاخ مرمر
کاخ فرح‌ آباد (قصر فیروزه)
قصر یاقوت
عمارت کلاه‌ فرنگی عشرت‌ آباد
عمارت بهارستان
عمارت باغ فردوس
کاخ دادگستری تهران
کاخ شهربانی (تهران)
کاخ سنا

 

دانلود پاورپوینت کاخ های تهران

صفحات: 48 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPTX – قابل ویرایش

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo