معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد

پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد

پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد

 

انواع مواد و مصالح نوین در ساختمان با هدف ساخت تولیدات بهتر در مقایسه با گذشته ابداع می‌شوند تا کیفیت فیزیکی و شیمیایی بهتری در مقایسه با انواع مصالح قدیمی داشته باشند.

انواع مختلف مصالح جدید در ساختمان به لحاظ کیفی، قیمت و چند منظوره بودن بر انواع پیشین خود برتری دارند. این نوع از مصالح پرکاربرد ساختمانی به کاهش اثرات مخرب زیست محیطی نیز کمک می‌کنند.

مصالح پرکاربرد ساختمان با ایجاد تغییراتی در متریال آنها دچار تغییر و تحولات عمده‌ای شده و ظاهر و کاربرد متفاوتی یافته اند. این روزها به نیاز افراد توجه بیشتری شده و متریال‌های جدیدی وارد صنعت ساختمان سازی شده‌اند که بهتر و با کیفیت‌تر هستند و رفاه بیشتری را نیز در ساختمان‌ها ایجاد کرده‌اند.

این متریال توسط معماری به نام “آرون لاسونسزی” ابداع شد. این معمار زمانیکه در کالج سلطنتی هنرهای زیبای استکهلم محصل بود، این ایده را بیان کرد و چند سال پس از آن شرکت خود را با نام لایتراکان تاسیس کرد و با توجه به نیاز جامعه به استفاده از مصالح جدید ساختمانی، از سال 2006 با شرکت های بزرگ صنعتی قراردادهایی عقد نمود و تولید انبوه آن آغاز گشت.
لایتراکان یا بتن عبور دهنده نور، امروزه به عنوان یک متریال ساختمانی جدید با قابلیت استفاده بالا مطرح است. این متریال ترکیبی از فیبرهای نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. فیبرها به سبب اندازه کوچکشان با بتن مخلوط شده و ترکیبی از یک متریال دانه بندی شده را تشکیل می دهند. بنابراین نتیجه کار صرفا ترکیب دو متریال شیشه و بتن نیست، بلکه یک متریال جدید که از لحاظ ساختار درونی و همچنین سطوح بیرونی کامل همگن است، به دست می آید.

 

فهرست پاورپوینت:

 

بتن انتقال دهنده نور (بتن شفاف)

بتن جلا يافته

ساگا گلس، پوشش رنگی کنترل نور

بتن سبک هوادار

آجر مهندسی سبز

ساخت بتن ويژه با قابليت‌های مهندسی هسته‌ای

ضد آب کردن بتن با فناوری کريستالی

استفاده از آسفالت به عنوان منبع انرژی

كانكس تاشونده سيار

اجرای طرح بتن هوشمند گرمازا دانشگاه آزاد قزوين

 

صفحات: 49 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPT – قابل ویرایش

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

 

واژه ها: دانلود پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد، پاورپوینت مصالح نوین ساختمانی، پاورپوینت مصالح جدید ساحتمانی

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo