معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت بیمارستان دهخدا

پاورپوینت بیمارستان دهخدا

 

 

پاورپوینت بیمارستان دهخدا

 

پاورپوینت بیمارستان دهخدا

 

بیمارستان دهخدا، در سال 1358 ، فعالیت خود را برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی، آغاز کرد. بیمارستان دهخدا، مرکز درمانی است که به صورت خصوصی، فعالیت می کند. در حال حاضر، 100 تخت خواب فعال دارد.

بخش های بستری بیمارستان دهخدا قزوین:

درمانگاه زنان و زایمان – درمانگاه ارتوپدی – درمانگاه چشم – درمانگاه قلب – درمانگاه داخلی – درمانگاه ENT – درمانگاه پوست – درمانگاه بیهوشی – درمانگاه جراحی عمومی

بخش های ستاره دار:

اتاق عمل – اور‍ژانس سرپایی – ریكاوری اتاق عمل

بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی:

زایمان – CCU – جراحی مردان – جراحی زنان – داخلی زنان – نوزادان – ICU – داخلی مردان – پست پارتوم – بستری اورژانس – اطفال

بخش تصویر برداری ام آر آی:

ام آر آی یا روش تصویربرداری با تشدید مغناطیس، یکی از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است. با استفاده از این روش میتوان تصویر بافت های درونی بدن را دید و از آن طریق مشکلات و بیماری های اعضاء بدن را تشخیص داد.

بخش تصویربرداری سی تی اسکن:

سی تی اسکن یا توموگرافی کامپیوتری، یکی از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است. بعد از رادیوگرافی ساده، سی تی اسکن بیشترین کمک را به بررسی ضایعات سیستم حرکتی بدن انسان بخصوص استخوان ها میکند. امروزه استفاده از سی تی اسکن جزء جدایی ناپذیر در تشخیص و حتی درمان بسیاری از بیماری ها شده است.
با استفاده از تصاویر سی تی اسکن میتوان بافت های درون بدن را مشاهده کرد و شکل آنها را بررسی نمود. با این اطلاعات میتوان از وجود بیماری های احتمالی آگاه شد. تصاویر سی تی اسکن سطح مقطع هایی از بدن را نشان میدهد.

بخش تصویربرداری سونوگرافی:

سونوگرافی یکی از روش های تصویربرداری است که تقریبا هیچ ضرری برای بدن ندارد، به آن اولترا سونوگرافی هم میگویند. در روش های تصویر برداری با اشعه ایکس مانند رادیوگرافی ساده و یا سی تی اسکن بدن تحت تابش مقدار معینی از اشعه یونیزان قرار میگیرد که اگر از حد مشخصی بیشتر باشد میتواند موجب اشکالاتی در کارکرد سلول ها شود. ولی در سونوگرافی از اشعه ایکس استفاده ای نمیشود.

 

 

فهرست پاورپوینت:

 

بیمارستان دهخدا

لابی

پلان طبقه اول

ورودی

لابی

بخش اداری

داروخانه

حسابداری

بخش جراحی مردان

دفتر پرستاری

نماز خانه

 

صفحات: 42 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPTX

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo