معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت زندگینامه و آثار لوکوربوزیه

پاورپوینت زندگینامه و آثار لوکوربوزیه

پاورپوینت زندگینامه و آثار لوکوربوزیه

 

 

لوکوربوزیه یکی از پیشگامان سبک معماری مدرن است. زمانیکه لوکوربوزیه وارد عرصه شد و سبک نوین معماری را به در معرض عموم قرار داد، اهمیت تزیینات داخلی در ساختمانها کاهش یافت.

آثار بسیار زیادی از لوکوربوزیه در دنیا به جا مانده است که با نگاهی به این آثار می توان به خوبی نسبت به سطح تفکرات وی دست یافت. شاید بسیاری از افراد امروزه نظریات او را رد کنند، ولی او نقش تاثیرگذار و بسیار مهمی در روی آمدن و پایداری سبک مدرن داشت.

 

شارل ادوارد ژانره که بعدها نام مستعار لو کوربوزیه را برای خود برگزید، در ۶ اکتبر سال ۱۸۸۷ در کشور سوییس به دنیا آمد. شارل نام مستعار لوک وربوزیه را به این دلیل برای خود انتخاب کرد که شکل ظاهری اش شبیه به کلاغ بود! شارل در دوران نوجوانی علاقه ی بسیار زیادی به هنرهای بصری داشت و در این دوران نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه، که معلم یکی از مدارس محلی بود و در پاریس به تحصیل پرداخته بود، به خواندن مباحث هنری مشغول شد.

شارل فقط ۱۸ سال داشت که تصمیم گرفت، یک سفر به دور اروپا برود و تا با گردش در آن ها، با آثار هنری مختلف در کشورهای متفاوت آشنایی پیدا کند. در این دوران بود که نزد شخصی به نام آگوست پره در شهر پاریس مشغول به کار کردن شد. پس از آن نزد پیتر برنز مراجعه کرد و در شهر برلین به تحصیل و کار کردن پرداخت.

 

فهرست پاورپوینت:

تقسیم بندی جوامع مدرن
اصول مکتب شیکاگو مدرن متعالی
اصول مکتب آرت نوو
شاخص های معماری مدرن متعالی
زندگینامه لوکوربوزیه
کتاب های لوکوربوزیه
پنج نكته برای يک معماری جديد
نمونه کارهای لوکوربوزيه
ویلا ساوا
کليساي نوتردام-دوا-هات،1955-1951

 

 

دانلود پاورپوینت آثار لوکوربوزیه

صفحات: 60 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPTX – قابل ویرایش

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo