معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

دانلود پاورپوینت برج العرب دبی 4kia

پاورپوینت برج العرب دبی

 

 

دانلود پاورپوینت برج العرب دبی

 

پاورپوینت برج العرب دبی

 

برج عربی (The Burj Al Arab Arabian Tower) دبی یکی از شاهکارهای معماری و سازه های بی نظیری است که تاکنون به دست بشر ساخته شده است. برج العرب دبی در جزیره‌ای مصنوعی در ۲۸۰ متری ساحل جمیرا واقع شده است و چهارمین هتل بلند جهان به حساب می‌آید. این هتل که ۳۲۱ متر ارتفاع دارد، در سال ۱۹۹۹ میلادی افتتاح شد و طوری طراحی شده است که به بادبان کشتی شباهت دارد. این اثر نمادین یکی از مشهورترین جاهای دیدنی دبی است که به‌عنوان تنها هتل هفت ستاره جهان دارای سوئیت‌های مجلل، طیف وسیعی از رستوران‌های عالی، سواحل باورنکردنی و تراس بسیار وسیعی است.

برج العرب که در طراحی بی نظیر، فوق لوکس‌ بودن سوئیت‌ها، ارتفاع بلند و بسیاری از ویژگی‌های دیگرش معروف است، بی‌شک یکی از بهترین هتل‌های جهان به حساب می‌آید. این برج که نمادی از دبی مدرن محسوب می‌شود، برنده چندین جایزه به‌عنوان لوکس‌ترین هتل جهان شده است.

برج العرب نه‌تنها از نظر معماری جذابیت زیادی دارد، بلکه در زمان افتتاح به‌عنوان بلندترین هتل جهان شناخته می‌شد؛ گرچه برتری برج العرب چندان دوام نیاورد و در سال‌های بعد سه هتل دیگر در دبی ساخته شدند که از نظر ارتفاع بلندتر از آن بودند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از هتل‌های این شهر لوکس بتوانند با شهرت برج العرب رقابت کنند. در واقع، این هتل که ادعا می‌شود تنها هتل هفت ستاره در جهان است، در جزیره‌ای مصنوعی در وسط دریا خودنمایی می‌کند و مجهز به یک هلی‌پد معلق است که امکان تبدیل آن به زمین تنیس وجود دارد.

 

فهرست پاورپوینت:

 

برج العرب – دبی
موقعیت
اطلاعات فنی
ویژگیها
هدف از ساخت برج بر روی جزیره مصنوعی
برج العرب با معماری مدرن
هتلی بسیار مجلل
هزینه ساخت
کانسپت
ایده طراحی
طرح اولیه
ماکت اولیه هتل
ارتفاع هر طبقه 7متر است
ارتفاع این سازه
نماد دوبی
سازه
باند فرود هلیکوپتر

 

 

 

تعداد صفحات : 134 اسلاید

فرمت : پاورپوینت – PPTX

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *