معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

نقشه فاز 2 مجتمع فرهنگی به همراه دتایل ها

دانلود نقشه فاز 2 مجتمع فرهنگی به همراه دتایل ها

نقشه فاز 2 مجتمع فرهنگی به همراه دتایل ها

 

 

دانلود نقشه فاز 2 مجتمع فرهنگی به همراه دتایل ها

 

مجموعه فرهنگی مکانی فرهنگی فراغتی است و به منظور پرورش ذوق و استعداد افراد به خصوص جوانان و محلی برای تغذیه روانی شهروندان در محیطی هنری و همچنین توسعه و نشر ابعاد هنر در زندگی افراد و شناساندن ابعاد ابعاد گوناگون زندگی بنا می شود.

اهداف مجموعه فرهنگی

1.اهداف آموزشی

2.اهداف مذهبی

3.اهداف اطلاع رسانی

4.اهداف فرهنگی تجاری

5.اهداف فرهنگی فراغتی

معمار ملزم به خلق فضایی است که با قواعد طبیعی برای شرایط داده شده مطابقت داشته باشد. اعتبار یک طراح و قوانین سنتی در صنایع ساختمانی مسئله ای شده است به نظرمی رسد تعداد طراحان با تجربه با مقایسه با احتیاجات ظاهری خدمات طراحیشان کامل بوده ولی به نقطه اشباع رسیده است. در طراحی معماری، عوامل مختلفی مانند آب و هوا، میزان توسعه صنایع و امکانات قابل دسترسی و صرف هزینه های مورد نیاز دخالت دارد. عوامل شخصی مختلفی بر کار معمار دخالت دارند که به میزان کارآموزی و دقت طراح بستگی دارد.

توجه به طراحی مجتمع فرهنگی در ایران با توجه به میراث فرهنگی و ارتباط دائم با تمدن غرب اهمیت اساسی دارد. چراکه برخی از مردم مظاهر فرهنگی این سرزمین را نادیده گرفته و شیفته راه و رسم زندگی غرب شده اند و گروهی دیگر ورود برخی از مظاهر تمدن صنعتی را نشانه عدم علاقه و حفظ سنن ايرانی دانسته اند. با تحولات اجتماعی و اقتصادی ایران، اکنون جامعه به فرهنگی نیازمند است که بر مبنای فرهنگ ملی استوار باشد و نیز بتواند در زندگی ایرانیان بخصوص جوانان در یک جامعه صنعتی موثر باشد.

 

دانلود نقشه فاز 2 مجتمع فرهنگی به همراه دتایل ها

فرمت فایل: اتوکدی – DWG – قابل ویرایش

 

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *