معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت میدان سن مارکو

پاورپوینت تحلیل میدان سن مارکو

 

 

 

میدان سن مارکو میدان اصلی و عمومی ونیز است، میدانی که توریستها برای تماشای شهر به آنجا می روند. سن مارکو تنها میدان ونیز است که به نام «پیازا» معروف است، چراکه به سایر میدان های شهر «کامپو» می گویند. از زمان جمهوری این میدان به بازار و مرکز زندگی مذهبی و شهری تبدیل شد و زندگی در اطراف آن تغییر و تحولات زیادی داشته است.

این میدان یکی از زیباترین میدان های جهان و مطمئنا یکی از مهمترین جاذبه های ونیز است. میدانی که از سه طرف با ساختمان های زیبا محاصره شده و در بخش دیگر هم کلیسای جامع زیبای شهر را در خود جای داده است.

در سه سمت این میدان بناهایی را می بینید که از نظر معماری شباهت زیادی به هم دارند اما چیزی که این میدان را جذاب تر می کند حضور گردشگران و ونیزی های زیادی ست که برای گردش، نوشیدن قهوه، ملاقات با دوستان و دیدن جاذبه ها در این میدان جمع می شوند. میدان در سه سمت با طاق های پشت سر هم پوشیده شده که در زیر آن ها مغازه ها و کافه های زیادی قرار دارند. محبوبیت میدان سن مارکو بیشتر از هرچیز به علت معماری زیبا و قرینه ی سه سمت آن است و طراحی کلیسای جامع آن را به اوج رسانده است. با جاذبه ها و تفریحات زیادی که در این میدان وجود دارد هتل های اطراف این میدان معروف و پرطرفدار شده اند و دسترسی راحتی به جاذبه های مهم شهر دارند.

 

فهرست پاورپوینت:

 

معرفی میدان سن مارکو

موقعیت جغرافیایی

سردر ورودی کلیسا

نمای کامل از ورودی کلیسا

نمایی از جداره ی متقارن میدان سن مارکو ونیز

میدان سن مارکو در هنگام بارندگی

بررسی نکات موفق در میدان سن مارکو

تصاویر

منابع

 

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان سن مارکو

صفحات: 27 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – PPTX – قابل ویرایش

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo