معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

نقشه خانه ویلایی سه خوابه

نقشه خانه ویلایی سه خوابه

نقشه خانه ویلایی سه خوابه

.

.

نقشه خانه ویلایی سه خوابه

.

دانلود نقشه خانه ویلایی سه خوابه – یک طبقه شامل:

پلان همکف – پلان فونداسیون -پلان بام –  نمای از چهار جهت – یک برش مقطع

مساحت زیربنا: تقریبی 148 متر مربع

 

…………….

طراحی ویلا برای داشتن یک محیط زیبا و آرام بخش بسیار مهم است. اگر پروژه ویلایی بر طبق اصول طراحی آن، اجرا شود، می‌تواند رفاه و آسایش بیشتری را برای زندگی تامین کنند. طراحی ویلا باید توسط افراد متخصص و با تجربه معمار  انجام شود.

افرادی که به عنوان معمار و طراحان ویلا از نظر نمای داخلی و معماری بیرونی فعالیت می‌کنند، باید واقعاً به این کار مشتاق باشند و با علاقه زیاد به جزئیات بپردازند؛ اصول طراحی ویلا و ساخت و ساز را به خوبی بدانند و آگاه باشند که هزینه طراحی ساختمان چقدر است و چگونه باید تمام مراحل را اجرا کنند.
جهت طراحی ویلای مدرن ، ویلای کلاسیک و یا ویلاهای لوکس نیاز به یک طراح خوب است که بتواند در تیم‌سازی هم قوی عمل کند. نتیجه یک طراحی منحصر به فرد برای ویلا مدرن و ویلای لاکچری در شمال، دستیابی به ساختمانی است که بیشتر از آنچه انتظار می‌رود شایسته زندگی می‌باشد.

محبوب ترین ایده‌های طراحی برای ویلاها، سبک طراحی مدرن است.
اگر می‌خواهید زیباترین طراحی را برای ویلا انجام دهید و مشتریان بیشتری را برای ساختمان‌ها جذب کنید، نکات مهمی وجود دارد که باید به آن بپردازید. نحوه طراحی ویلا محاسبه هزینه‌های طراحی ساختمان و در نظر گرفتن تمام عناصر طراحی داخلی و نمای بیرونی حائز اهمیت هستند.

باید مشخص کنید که کدام یک از سبک‌های طراحی را دوست دارید؟ معماری به سبک مینیمالیسم یا معماری به سبک باستانی و کلاسیک باهم تفاوت دارند. نوع کاربردی که یک ویلا در یک منطقه دارد، باز هم به طراحی ساختمان باز می‌گردد.

به این مفهوم که برخی از انواع ویلاها از سبک کلاسیک پیروی می‌کنند، اما از نمای شیشه‌ای و نمای فلزی و استیل استفاده کرده اند و بعضی دیگر از ویلاها ساختاری مدرن دارند، اما از مصالح بتنی مقاوم و با ساختار خلاقانه برای اجرای آن‌ها استفاده شده است. طراحی ویلا مدرن، ساده‌تر و ملموس‌تر است و به طور کلی با سبک ویلای کلاسیک بسیار متفاوت است.

……………

دانلود نقشه خانه ویلایی سه خوابه – یک طبقه شامل:

پلان همکف – پلان فونداسیون -پلان بام –  نمای از چهار جهت – یک برش مقطع

مساحت زیربنا: تقریبی 148 متر مربع

 

فرمت فایل: نقشه اتوکدی – DWG – قابل ویرایش

حجم فایل: 1 مگابایت

 

.

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *