معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

نقشه خانه ویلایی دوبلکس چهار خوابه

نقشه خانه ویلایی دوبلکس چهار خوابه

نقشه خانه ویلایی دوبلکس چهار خوابه

.

 

دانلود نقشه خانه ویلایی دوبلکس چهار خوابه شامل:

پلان های طبقات، پلان پشت بام، پلان کلی، نمای غربی، نمای جنوبی

.

مساحت زیربنای هر طبقه: تقریبی 145 متر مربع

………………..

واژه ویلا دارای ریشه ای فرانسوی است و از قدیم الایام به خانه‌ها و سکونت گاه هایی که با حداکثر سطح آسایش  و طراحی‌های منحصر به فرد و خارج از عادت و حتی کمی‌پیچیده که با موقعیت مکانی مجزا، متمایز شده اند و معمولا در زمینی بزرگ و جدا از اطراف که از هر چهار جهت فضای باز دارد، ساخته شده است. ویلا اغلب با طرح‌ های باغ و فضای سبز از پوشش گیاهی محصور می‌شوند.

چیدمان هوشمندانه فضاهای داخلی و خارجی ویلا و انتخاب بهترین مواد و مصالح لوکس برای آن‌، ویلا را به فضای مسکونی خصوصی منحصر به فرد تبدیل می‌کند. ویلا در حقیقت طراحی چنین اقامتگاهی با خصوصیات فوق است، همچنین ویلا‌ها فاصله بین محل سکونت انسان را با طبیعت کم رنگ و کم رنگ تر می‌کند و باعث پیوند میان انسان با طبیعت می‌شود. از این رو بیشتر ویلا‌ها در طبیعت و خارج از معابر شهری و در مناطق خوش آب و هوا ساخته می‌شوند. چراکه ویلا مکانی است برای گذراندن آخر هفته‌ هایی شاد و تعطیلاتی آرام برای تفریح در کنار خانواده و عزیزان به دور از شلوغی شهری است. شاید برای داشتن کمی آرامش و استراحت پس از یک هفته ی پرکار، استراحت در ویلای شخصی بهترین گزینه باشد.

طراحی یک ویلای کامل شامل: اتاق نشیمن، اتاق خواب‌های متعدد، باغ و استخر با محوطه ای اختصاصی می‌باشد. طراحی ویلا با توجه به خواست کارفرما میتواند دارای انواع، ویلا مدرن، ویلا کلاسیک، یک طبقه یا اصطلاحا فلت، دوبلکس (دو طبقه) باشد که بستگی به ایده آل مشتریان و میزان بودجه ای صرف ساخت ویلا می‌شود، دارد.

………………..

.

فرمت فایل: نقشه اتوکدی – DWG – قابل ویرایش

حجم فایل: 0.22 مگابایت

 

.

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *