معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

نقشه آسانسور پانوراما – اتوکدی

نقشه آسانسور پانوراما

نقشه آسانسور پانوراما – اتوکدی

 

دانلود نقشه جزئیات آساسنور پانوراما اتوکدی (نقشه آسانسور شیشه ای)

آسانسور های شیشه ای یا پانوراما به آسانسور هایی اطلاق می شود که حداقل یک طرف کابین شیشه است و نمایی از داخل کابین به سمت بیرون و یا بلعکس وجود داشته باشد . سیستم محرکه در آسانسور های پانوراما میتواند از نوع کششی و یا هیدرولیک باشد. تعیین وجه یا وجوهی از کابین که باید به صورت پانوراما باشد، بستگی به شرایط چاله آسانسور و چیدمان قطعات موجود در چاه دارد.
اگر آسانسور هیدرولیک با جک مستقیم از زیر باشد و امکان حفر چاله جک در پایین ترین قسمت چاهک وجود داشته باشد، در این صورت استفاده از شیشه در تمام وجوه کابین ممکن خواهد بود. اما اگر امکان اجرای آسانسور هیدرولیک جک مستقیم از زیر نباشد و آسانسور به صورت جک بغل اجرا گردد، با توجه به اینکه یکی از وجوه کابین در مجاورت کابین قرار می گیرد، بنابراین شیشه ای بودن وجهی که در مجاورت جک قرار گرفته است بدلیل عدم امکان چشم انداز مناسب، معنایی نخواهد داشت.

وقتی که آسانسور با سیستم نیروی محرکه کششی اجرا می گردد، با توجه به اینکه قاب وزنه در یکی از وجوه طرفین و یا پشت قرار می گیرد، بنابراین شیشه ای بودن آن وجه بدلیل نامناسب بودن نمای بیرونی و داخلی الزامی نخواهد داشت. حال آنکه علی رغم رعایت کلیه نکات در خصوص جانمایی قطعات موجود در چاله آسانسور به منظور تعیین وجوه شیشه ای کابین، موقعیت و شرایط چاله آسانسور طبق نقشه های معماری ساختمان تاثیر مستقیمی در جهت تشخیص شیشه ای بودن وجوه کابین خواهد داشت…

 

دانلود نقشه جزئیات آساسنور پانوراما اتوکدی

فرمت فایل: اتوکدی – DWG – قابل ویرایش

حجم فایل: 144 کیلوبایت

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo