ضوابط صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی بیش از 1000 متر
ضوابط صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی بیش از 1000 متر
عنوان مقاله: ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع
فهرست موارد بحث شده در مقاله:
بخش اول : ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع
2- واحد GPS
3- واحد GIS
4- بازدید
5- طرح تفصیلی و بروكف
6- كمیسیون تعیین وضعیت املاك
7- صدور دستور نقشه
8- ارائه نقشه سایت پلان به كمیسیون طراحی شهری و محیط زیست توسط مالك
9- صدور پروانه آماده سازی
10- ارائه نقشه های معماری فاز اجرائی و نما و طرح محوطه سازی به كمیسیون طراحی معماری
11- اعلام كسری مدارك به مالك
12- اعلام عوارض
13- اعلام وصول و تهیه پیش نویس پروانه
14- صدور پروانه اصلی
بخش دوم: صدور گواهی ساختمانی
1- تشكیل پرونده
2- بازدید
3- طرح تفصیلی و برو كف
4- نظارت فنی
توضیحات كلی
بخشی از متن مقاله:
1-1- ارائه تقاضانامه مالک یا وكیل قانونی با درج مورد درخواست.
1-2 -درصورتیکه تقاضا از طرف شركت یا سازمان خاصی انجام پذیرد، اعزام نماینده رسمی شركت و یا سازمان مربوطه با معرفی نامه معتبر به شهرداری ضروری است.
1-3 – ارائه یك سری فتوكپی از تمامی اوراق سند مالكیت كه در قسمت تشكیل پرونده برابر اصل خواهد شد.
1-4 – ارائه اصل و رونوشت شناسنامه مالك یا مالكین.
1-5 – اصلسند مالكیت جهت بررسی و تطبیق به قسمت تشكیل پرونده ارائه خواهد شد.
1-6 – درصورت مراجعه وكیل قانونی مالك یا مالكین تسلیم اصل وكالتنامه و رونوشت برابر با اصل شده آن به قسمت تشكیل پرونده ضرورت دارد.
1-7 – ارائه برگ مفاصا حساب نوسازی در زمان تشكیل پرونده.
1-8 – درصورت فوت مالک، گواهی انحصار وراثت ، تسویه حساب مالیات بر ارث به انضمام وكالت نامه رسمی متقاضی از كلیه ورثه ضروری است.
ضمناً در مورد ورثه صغیر، قیم نامه و اصل شناسنامهها باید ارائه گردد.
1-9 – درصورتیكه زمین موقوفه باشد ارائه برگ اجاره نامه سازمان اوقاف ضرورت مییابد.
1-10 – ارائه نقشه 2000/1 هوائی كه موقعیت ملك توسط كارشناس رسمی دادگستری بر روی آن مشخص و به تأیید رسیده باشد.
1-11 – ارائه نقشه 500/1 نقشه برداری شده در سیستم U T M با بیضوی مبنای WGS84 از محل ملك مورد تقاضا و اطراف آن حداقل تا شعاع 40 متر همراه با دیسكت مربوطه كه به تأیید كارشناس رسمی دادگستری (امور ثبتی) رسیده باشد.
1-12- ارائه تعهدنامه عدم جابجایی زمین توسط مالك ضروری است.
1-13 – اسناد ملك و یا ابعاد و مساحت ملك كه توسط مالک تهیه شده توسط كارشناس رسمی دادگستری تأیید شده باشد.
1-14 – رأی كمیسیون ماده 12 (رونوشت برابر با اصل)
1-15 – ارائه نقشه ثبتی و یا تفكیكی مصوب شهرداری
1-16- تأییدیه ثبت شركتها براساس آخرین تغییرات هیئت مدیره در خصوص تعاونی ها
1-17- ارائه اساسنامه شركت تعاونی
1-18- ارائه روزنامه رسمی شركت كه دارای آخرین تغییرات باشد.
توضیح یك: در صورت وجود قسمتی از مدارک فوق در سوابق نیازی به ارائه مجدد ندارد.
توضیح دو: درصورت نیاز به استعلام از اداره حقوقی منطقه، سازمان زمین شهری، اداره ثبت اسناد و یا سایر سازمانها این اقدامات توسط قسمت تشكیل پرونده انجام خواهد پذیرفت.
2- واحد GPS
در این مرحله سوابق جهت تعیین مختصات جغرافیائی ملك به واحد GPS منطقه ارسال می گردد كه در صورت هماهنگی مالك جهت میخ كوبی و گچ ریزی حدود اربعه زمین، برداشت مختصاتی زمین با دستگاه GPS انجام می گیرد.
صفحات: 12 صفحه
فرمت فایل: ورد – word – قابل ویرایش
ضوابط صدور پروانه ساختمانی