معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

دانلود نقشه اتوکد متل دو طبقه

دانلود نقشه اتوکد متل دو طبقه

 

 

 

نقشه های متل دو طبقه شامل:

پلان ها (مبلمان و اندازه گذاری شده) + یک عدد نما برش طولی

مساحت تقریبی هر طبقه:  585 متر مربع

مساحت کل: 1170 متر مربع

مسافران در مسیر حرکت می توانند در اقامتگاه های بین راهی توقف کنند که امروزه به این مکانها متل میگویند. سالها پیش کاروانسراها این نقش را داشتند. متل از نظر لغوی ترکیبی از هتل و ماشین است. ساده ترین امکانات بین راهی قهوه خانه یا رستوران است که اغلب تخت خواب در اختیار مسافر قرار می دهند.
متل حتی از نظر شکلی هم شباهت بسیار زیادی به کاروانسراهای قدیمی دارد. در کاروانسرا، اتاقهایی که در اختیار مسافر قرار می گرفت دور تا دور محوطه یا حیاطی ساخته می شد که چهاپایان مسافر کش یا بارکش نگهداری یا تیمار می شدند. بهترین متل های امروز دور تا دور یا کنار پارکینگ خودروها ساخته می شوند و دسترسی به اتاق را مستقیما” از پارکینگ میسر می کنند. حتی تشریفات ثبت نام و تسویه حساب مسافر به صورت الکترونیکی انجام می شود و مراجعه مسافر به میز پذیزش ضرورت خود را از دست می دهد. متل بر خلاف هتل از تسهیلات کمتر اما سرعت بیشتری برخوردار است. مسافر میان راهی در جایی توقف می کند که سریع غذا بخورد، استراحت کند و دوباره به راه بیافتد تا در زمان پیش بینی شده به مقصد برسد.مسافر در استفاده از متل حتی همه چمدانهای خود را به اتاق نمی برد، بلکه به بردن یک ساک اکتفا می کند و بقیه اثاث خود را در ماشین باقی می گذارد.به همین خاطر، اکثرا” در اتاق متل جایی برای اثاثیه مهمان پیش بینی نمی شود.
اما در هتل، مسافر زمان بیشتری در اختیار دارد و می تواند از همه تسهیلات آن از جمله رستوران، فروشگاهها، سالن ورزشی، آرایشگاه و خشک شویی استفاده کند.

نقشه های متل دو طبقه شامل:

پلان ها (مبلمان و اندازه گذاری شده) + یک عدد نما برش طولی

مساحت تقریبی هر طبقه:  585 متر مربع

مساحت کل: 1170 متر مربع

 

دانلود نقشه متل اتوکدی

فرمت فایل: اتوکدی – DWG – قابل ویرایش

حجم فایل: 350 کیلوبایت

 

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *