معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

دانلود نقشه های معماری هتل 4 ستاره

دانلود نقشه های معماری هتل 4 ستاره

 

 

 

دانلود نقشه های معماری هتل 1

 

 

 

شامل نقشه های اتوکدی یک هتل 9 طبقه – 4 ستاره

کلیه پلان های طبقات
3 برش. A-A , B-B , C-C
2 نما

 

تصاویری از نقشه ها:

 

دانلود پروژه هتل، دانلود نقشه هتل، دانلود نقشه های هتل

 

 

در طراحی پلان هتل 4 ستاره ، با استانداردهای به مراتب سخت تری روبرو هستیم و باید حداقل 50 اتاق در ساخت هتل در نظر گرفته شود. استانداردها و ضوابط هتل 4 ستاره زمینه شباهت زیادی به استانداردهای ساخت هتل های 5 ستاره داشته و تنها به لحاظ ابعاد زمین زیربنا و برخی امکانات تفریحی و جانبی، در تفاوت قرار می گیرند.
در هتل های 4 ستاره، حداقل 50 اتاق داریم و باید هر یک از اتاق ها به سرویس بهداشتی و حمام مجهز باشد. حمام اتاق ها نیز لازم است که با وان همراه بوده و حتما دارای فضای کافی دوش باشد.
متراژ اتاق های یک نفره در هتل های 4 ستاره حداقل 14 متر مربع در نظر گرفته شده و اتاق های دو نفره نیز باید حداقل 16 متر مربع مساحت داشته باشند. از تجهیزات رفاهی داخل اتاق های 4 ستاره، می توان به تخت خواب، میز آرایش، میز و صندلی، مینی بار و غیره اشاره کرد.
پرسنل بخش پذیرش و خدمات هتل های چهار ستاره باید یک زبان خارجی را به صورت روان مسلط بوده و همگی از لباس های فرم متحدالشکل استفاده نمایند. پارکینگ مستقل برای هتل یا در نظر گرفتن فضای پارک برای مسافرانی که دارای خودرو شخصی هستند نیز از الزامات هتل های 4 ستاره به حساب می آید.

در هتل های 4 ستاره، حداقل یک رستوران باید در نظر گرفته شود و فضای آن جوابگوی حداقل یک دوم مسافران هتل باشد. همین طور در طراحی هتل های 4 ستاره، نیازمند طراحی لابی هتل هستیم. این لابی شامل مبلمان، میز پذیرش، انبار بار و چمدان، باربری و غیره خواهد بود.

 

دانلود نقشه های معماری هتل 4 ستاره

فرمت فایل: dwg – اتوکدی – قابل ویرایش

حجم فایل: 2.9 مگابایت

 

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

 

دانلود نقشه هتل ، پروژه معماری هتل ، نقشه اتوکد هتل

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *