معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

دانلود پروژه بیمارستان 128 تختخوابی (طرح 4 معماری)

دانلود پروژه بیمارستان 128 تختخوابه

دانلود پروژه بیمارستان 128 تختخوابی (طرح 4 معماری)

 

 

 

طراحی دقیق و با جزئیات کامل یک بیمارستان 128 تختخوابی

5 طبقه

نقشه های بیمارستان 128 تخته شامل تمامی پلانها – مقاطع – نماها – سایت پلان -3 رندر داخلی از اتاق بیمار و اتاق MRI و نیز 2 پوستر با معرفی کامل طرح و با کیفیت عالی ( 6000 * 8300 )

 

دانلود پروژه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابه ( طرح ۴ معماری )

 

نقشه بیمارستان 128 تختخوابی

طراحی بیمارستان باید طبق معیارها و ضوابط بخصوصی باشد. اصول و ضوابط طراحی بیمارستان برای انواع آن چه عمومی و چه خصوصی و اندازه بیمارستان می‌تواند در طراحی تاثیرگذار باشد.

بیمارستان‌ها دارای 4‌بخش مختلف هستند که در طراحی هر‌بخش باید نکات مربوط به آن رعایت گردد.‌ بخش معالجات و معاینات، بخش اداری،‌ بخش بستری و‌ بخش تدارکات.
شرایط طراحی بیمارستان باید با دقت به 4 مشخصه اصلی باشد. جنسیت، سن، نوع از نظر خصوصی یا عمومی بودن و نوع بیماری می‌توانند در طراحی‌ بخش های مختلف بیمارستان‌ها تاثیر داشته باشند.
مساحت هر بیمارستان با توجه به تخت مورد نظر، اقلیم و شرایط جمعیتی منطقه تعیین می‌شود. به عنوان یک نمونه در یک استاندارد بین المللی برای هر 1000 نفر جمعیت در یک منطقه، 3 تخت در نظر گرفته می‌شود.
در طراحی بیمارستان به صورت متوسط برای هر تخت باید 120 تا 125 مترمکعب فضا در نظر گرفته شود.

مساحت بیمارستان‌های معمولی باید 75 مترمربع برای هر تخت (با در نظر گرفتن محوطه‌سازی باشد. در بیمارستان‌های مخصوص برای بیماری‌های واگیردار این مقدار باید 150 تا 200 مترمربع برای هر تخت باشد. محل بیمارستان باید در فضایی دور از سر و صدا و آلودگی‌های ترافیکی باشد.

بر اساس استاندارد کلی در طراحی بیمارستان‌ها این مراکز به سه نوع خیلی کوچک با حداقل 50 تخت، کوچک با 150 تخت، استاندارد تا 600 تخت و بزرگ تقسیم می‌شوند.

دانلود پروژه بیمارستان 128 تختخوابی

فرمت نقشه ها:  فایل اتوکد قابل ویرایش (Dwg)+فایل PDF

فرمت پوسترها: Jpg

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

واژه ها: نقشه های بیمارستان 128 تختخوابی

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *