معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت مدرسه هنر و معماری ییل

پاورپوینت مدرسه هنر و معماری ییل

 

مدرسه هنر و معماری ییل، یکی از معروف‌ترین و برترین مدارس هنر و معماری در جهان است. با تاریخچه‌ای که به دهه 1860 برمی‌گردد، این مدرسه به عنوان یک مرجع برجسته در آموزش و ترویج هنر و معماری شناخته می‌شود.

از جوانمردانی که در این مدرسه تحصیل کرده‌اند، نام‌هایی همچون لویی کان، فرانک لوید رایت و آندرهه پوتمان به یادگار مانده است. آنها با استفاده از آموخته‌هایی که در این مدرسه به دست آوردند، کارهایی بی‌نظیر را به وجود آوردند و تا به امروز، اثرات آنها در عرصه هنر و معماری به چشم می‌خورد.

مدرسه هنر و معماری ییل، با برخورداری از یکی از بزرگترین مجموعه‌های هنری و معماری دیجیتال بین‌المللی، به دانشجویان فرصتی منحصر به فرد برای کشف و خلق هنر و معماری می‌دهد. فضاهای آموزشی و کارگاه‌های مجهز به آخرین تکنولوژی‌ها، دانشجویان را در معرض تجربه‌های نوآورانه قرار می‌دهد و امکان ارتباط و همکاری با هنرمندان و معماران معاصر را فراهم می‌سازد.

از جمله برنامه‌های آموزشی مدرسه هنر و معماری ییل، می‌توان به رشته‌های هنر، معماری، نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی داخلی و طراحی صنعتی اشاره کرد. این برنامه‌ها از طریق دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌شوند و دانشجویان را با دانش و مهارت‌های لازم برای شکوفایی در زمینه هنر و معماری آماده می‌سازند.

 

فهرست پاورپوینت:

 

معایب

محل قرار گیری دانشگاه

تحلیل پلان های طبقات

معمار

 

پاورپوینت آنالیز و تحلیل مدرسه و دانشکده هنر و معماری ییل

صفحات: 25 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – ppt  – قابل ویرایش

 

 

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *