معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

پاورپوینت تحلیل بنای مجتمع مسکونی کانچانجونگا

پاورپوینت تحلیل بنای مجتمع مسکونی کانچانجونگا

پاورپوینت تحلیل بنای مجتمع مسکونی کانچانجونگا

.

.

تحلیل بنای مجتمع مسکونی کانچانجونگا (Kancha Junga Residential) با معماری چارلز کورا  و به تحلیل کامل بنا و معرفی معمار پرداخته است.
متن تحلیل خانه نوجباوِر نیز همراه با این پاورپوینت در قالب فایل پی دی اف و ورد ارائه می گردد.

با توسعه راه حل های آب و هوایی برای سایت ها و برنامه های مختلف ، معمار هندی چارلز کورا آپارتمان های کانچانجونگا را طراحی کرد. این 32 آپارتمان لوکس که از نظر جمعیت و تنوع در بمبئی ، معادل شهر نیویورک ایالات متحده واقع شده است ، در جنوب غربی مرکز شهر و در یک منطقه حاشیه ای مجلل واقع شده اند که ویژگی های سطح بالای جامعه در جامعه را در بر می گیرد. آپارتمانهای کانچانجونگا پاسخی مستقیم به فرهنگ کنونی ، شهرنشینی در حال افزایش و شرایط آب و هوایی منطقه هستند. آنها به شیوه های مختلف به معماری بومی که زمانی در سایت قبل از توسعه ایستاده بود ، ادای احترام می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد آپارتمان های کانچانجونگا پس از استراحت. در بمبئی ، یک ساختمان باید جهت گیری شرقی-غربی داشته باشد تا نسیم غالب دریا را بگیرد و بهترین مناظر شهر را باز کند. متاسفانه ، اینها جهت های آفتاب گرم و باران های شدید موسمی نیز هستند. خانه های ییلاقی قدیمی با پیچاندن یک لایه محافظ ایوان در اطراف مناطق اصلی زندگی ، این مشکلات را برطرف کرده و بدین ترتیب دو خط دفاعی در برابر عناصر برای سرنشینان فراهم می کند.

چارلز کورآ ظرفیت خود را برای برنامه ریزی مبتنی بر تلفن همراه به حد مجاز رساند ، همانطور که از به هم پیوستن چهار نوع مختلف آپارتمان که از 3 تا 6 اتاق خواب متفاوت است ، مشهود است. جابجایی های کوچکتر سطح در این کار از این حیث مهم بودند که بین تراسهای پر از زمین خارجی و حجم زندگی درونی متفاوت تفاوت قائل می شوند. این جابجایی های ظریف Correa را قادر می سازد تا از این واحدهای بلند بالا در برابر اثرات خورشید و باران های موسمی محافظت کند. این امر تا حد زیادی با تهیه برج های ایوان باغی نسبتاً عمیق و معلق در هوا حاصل شد. بدیهی است که چنین ترتیبی در واحدهای متقاطع Unite d ‘Habitation لوکوربوزیه که در سال 1952 در مارسی ساخته شد ، سابقه داشته است ، اگرچه در اینجا در بمبئی ، تهیه مقطعی بدون تمایل به تمایز بین بالا و پایین رفتن انجام شد. واحد این ساختمان یک سازه بتونی 32 طبقه با تراسهای باز کنسولی 3.3 متر است. هسته مرکزی از بالابر تشکیل شده و عنصر اصلی سازه را برای مقاومت در برابر بارهای جانبی فراهم می کند. هسته مرکزی با استفاده از روش لغزش ، جلوتر از ساختار اصلی ساخته شد. این روش برای اولین بار در هند برای ساختمانی چند طبقه استفاده شد. ساخت بتونی و مساحت وسیع صفحات سفید شباهت زیادی به ساختمانهای آپارتمانی مدرن در غرب دارد که شاید به دلیل تحصیلات غربی Correa باشد. با این حال ، تراس های باغ آپارتمان های کانچانجونگا در واقع تفسیری مدرن از ویژگی های خانه های ییلاقی سنتی هند است:

.

.

پاورپوینت تحلیل بنای مجتمع مسکونی کانچانجونگا

.

 

پاورپوینت تحلیل بنای مجتمع مسکونی کانچانجونگا

تعداد صفحات : 17 اسلاید

فرمت فایل : پاورپوینت + PDF + word- قابل ویرایش

حجم فایل : 4.1 مگابایت

قیمت : 19000 تومان

.

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *