معمارسرا

دانلود پروژه معماری، نقشه های معماری، پاورپوینت معماری

دانلود نقشه اتوکد پارکینگ طبقاتی

دانلود نقشه اتوکد پارکینگ طبقاتی

دانلود نقشه اتوکد پارکینگ طبقاتی

 

 

دانلود نقشه اتوکد پارکینگ طبقاتی

 

دانلود نقشه های اتوکد پارکینگ طبقاتی شامل: پلان های فونداسیون و طبقات، برش های طولی و عرضی، نقشه های اجرایی آرماتوربندی، جزئیات بادبندی و سایر جزئیات اجرایی سازه

………………………………………………..

در صورتیکه معماران و مهندسین سازه ، قواعد مربوط به طراحی پارکینگ طبقاتی را رعاین نکنند و اصول و استاندارد‌های طراحی یک پارکینگ طبقاتی را مد نظر قرار ندهند، پارکینگ مورد نظر نمی‌تواند به عنوان یک پارکینگ استاندارد مورد استفاده قرار گیرد و عیوبی که در احداث این پارکینگ‌ها وجود دارد مشهود خواهد بود.

استاندارد‌هایی که در زمینه طراحی پارکینگ‌ های طبقاتی وجود دارد، با این هدف تعیین شده‌اند که بتوان اتومبیل‌ها را به خوبی در پارکینگ مورد نظر جای داده و این که در هنگام وارد کردن یا خارج کردن اتومبیل از پارکینگ با مشکل خاصی مواجه نشویم و بطور کلی عبور و مرور خودروها به سهولت انجام شود.

معماران و ساختمان‌سازان جهت طراحی پارکینگ طبقاتی در سطح شهر، قواعد و اصولی را باید در نظر بگیرند و اندازه‌هایی مشخص و استاندارد را برای این کار مد نظر قرار دهند. در اکثر موارد معماران و ساختمان‌سازان برای طراحی پارکینگ‎ طبقاتی، فضاهای موجود در سطح شهرها و زمین‎های خالی را مد نظر قرار می‌دهند.

لذا برای ساخت پارکینگ در این فضا، لازم است که معماران ابعاد و اندازه‌ هایی استاندارد را جهت طراحی قسمت ورود و خروج خودرو به پارکینگ و همچنین برای طراحی رمپ پارکینگ در نظر داشته باشند.

حداقل ارتفاع برای طراحی طبقات پارکینگ‎های طبقاتی مختلف حدودا بین ۲۰٫۲ الی ۴۰٫۲ متر می‌باشد؛ عرض در نظر گرفته شده برای ورودی پارکینگ‌ها نیز، حداقل ۳ متر است.

……………………………..

دانلود نقشه های اتوکد پارکینگ طبقاتی شامل : پلان های فونداسیون و طبقات ، برش های طولی و عرضی ، نقشه های اجرایی آرماتوربندی ، جزئیات بادبندی و سایر جزئیات اجرایی سازه

 

فرمت فایل: نقشه اتوکدی – DWG – قابل ویرایش

حجم فایل: 900 کیلوبایت

 

.

پرداخت و دانلود با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Twitter Facebook Digg yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *